WERKEN BIJ MERCURE & IBIS HOTEL IN TILBURG

De Organisatie achter Hotel Mercure Tilburg Centrum en ibis hotel Tilburg. GenM Hotels is de overkoepelende organisatie die zowel Hotel Mercure Tilburg Centrum als ibis hotel Tilburg omvat. De HR-visie wordt geleid door Carriereindehoreca.nl, en daarbij maakt ook Parkeergarage Heuvelpoort deel uit van de GenM organisatie.

Wereldwijde connecties

Als franchisenemer van Accor Hotels, een internationaal bekende hotelketen, streven zij naar excellentie in service en gastvrijheid.

Met ongeveer 100 veelzijdige werknemers die tussen deze twee locaties in Tilburg worden ingezet, vormen zij een middelgrote organisatie met een breed scala aan talenten en vaardigheden.

Eén Team, Eén Taak, Eén Stem

Bij Gen M Hotels koesteren ze een sterke familiecultuur, waarbij elke stem gehoord wordt. Vooral de kernwaarden weerspiegelen dit, met een focus op samenwerking en betrokkenheid: Eén team, één taak, één stem, met als doel dat medewerkers elkaar ondersteunen bij het creëren van de optimale gastenervaring en het geven van volledige aandacht aan de gasten.

Laura Dusée: een verhaal van inspiratie en innovatie

Een stap richting gastvrijheid

Het verhaal van Laura Dusée begint met een beslissende stap tijdens haar studie management, economie en recht. Terwijl ze haar pad op hbo-niveau volgde, zag Laura een kans om haar passie voor gastvrijheid te ontdekken door een bijbaan te accepteren bij Mercure Hotel Tilburg Centrum. Deze vroege ervaring vormde de basis voor haar toekomstige carrière en legde de fundamenten voor haar leiderschap.

Een decennium van toewijding en groei

Na haar afstuderen werd Laura verwelkomd door de Mandemakers groep, waar ze gedurende tien jaar haar vaardigheden als HR-adviseur verfijnde. Gedurende deze tijd bloeide Laura op, leerde ze de fijne kneepjes van het vak en ontwikkelde ze een diepgaand begrip van HR-management en bedrijfsprocessen.

De roep om een nieuwe uitdaging

Ondanks haar succesvolle carrière bij Mandemakers voelde Laura de roep om nieuwe uitdagingen aan te gaan. Haar zoektocht naar vernieuwing bracht haar 7 jaar geleden terug naar haar oorspronkelijke passie: gastvrijheid. Als HR-manager bij Mercure Hotel Tilburg Centrum en het ibis Hotel in Tilburg zette Laura haar vaardigheden en expertise in om de geautomatiseerde processen te verbeteren en te stroomlijnen.

Verbeteren gastenervaring door innovatie

Met als missie: stabiliteit, groei en goed werkgeverschap lag de focus van het bedrijf  lag op het elimineren van repeterende taken voor haar collega’s, zodat zij zich volledig kunnen richten op de gastvrijheid en aandacht voor de gasten en het bieden van een onvergetelijke ervaring. Dit omvat het automatiseren van HR-processen, het implementeren van een Group Reservation Platform en het gebruik van AI-gestuurde apps voor het monitoren van kamerschoonmaak en mobiele incheck- en kamertoegang.

Medewerkers zijn onze waardevolste troef

Bij Mercure en ibis Tilburg worden medewerkers behandeld als de waardevolste troef. Laura benadrukt het belang van persoonlijke en professionele ondersteuning, met een focus op interne en externe opleidingen en trainingen.

Het bevorderen van groei en ontwikkeling is een kernpunt, met kansen voor medewerkers om door te stromen naar leidinggevende, expert- of allround functies binnen de organisatie. Medewerkers die flexibel in meerdere rollen kunnen opereren, worden net zo gewaardeerd als leidinggevenden en kunnen dus een vergelijkbaar salaris verdienen.

Werken in een cultuur van gastvrijheid

Het streven naar onvergetelijke ervaringen voor gasten wordt gecultiveerd binnen Mercure en Ibis Tilburg, waarbij een unieke benadering van gastvrijheid wordt omarmd. Het team van “Welcomers” wordt opgeleid tot lokale gidsen van Tilburg, waardoor ze gasten kunnen adviseren naar de beste plekken en ervaringen in de stad.

Mercure en Ibis Hotel Tilburg zijn op zoek naar jou

Laura richt zich tot mensen van alle leeftijden die gedreven zijn door een passie voor gastvrijheid, innovatie en groei. Of je nu aan het begin van je carrière staat, op zoek bent naar een nieuwe uitdaging of wilt doorgroeien naar leiderschapsrollen, bij Mercure en Ibis Tilburg is er een plek voor jou.

“Wij verwelkomen studenten die op zoek zijn naar een stageplaats, schoolverlaters en professionals die een nieuwe uitdaging zoeken, ongeacht achtergrond of ervaringsniveau, met een gedeelde toewijding aan het creëren van onvergetelijke ervaringen voor zowel gasten als medewerkers. Scan de QR-code en lees de ervaringen van je mogelijk toekomstige collega’s,” aldus een enthousiaste Laura.

Eltra Engineering biedt een breed scala aan complete oplossingen voor productie- en procesautomatisering. Van ontwerp en installatie tot service en onderhoud, hun expertise omvat software, besturingspanelen, IT-systemen en ATEX-installaties, waardoor ze een uitgebreide ondersteuning bieden voor diverse automatiseringsbehoeften.
De Organisatie achter Hotel Mercure Tilburg Centrum en ibis hotel Tilburg. GenM Hotels is de overkoepelende organisatie die zowel Hotel Mercure Tilburg Centrum als ibis hotel Tilburg omvat. De HR-visie wordt geleid door Carriereindehoreca.nl, en daarbij maakt ook Parkeergarage Heuvelpoort deel uit van de GenM organisatie.
Tilburg, met zijn meer dan 217.000 inwoners, kent een boeiende geschiedenis. Ooit het epicentrum van de Nederlandse textielindustrie, heeft de stad zich getransformeerd tot een bruisend centrum van creativiteit en innovatie. De Tilburgers zijn gewend om de handen uit de mouwen te steken en samen te werken, wat heeft geleid tot nieuwe initiatieven zoals de 'community school' en een persoonlijke benadering om inwoners die hulp nodig hebben verder te helpen. Als gemeente streven we naar een stad waar gezondheid en geluk van de inwoners centraal staan.